donderdag 30 mei 2013

Oude stapel boeken bruidstaart


Vandaag stond in het teken van deze speciale bruidstaart. Het bruidspaar baseerde hun idee voor hun droomtaart op een foto die ze genomen hadden in Parijs. Daar staan
naast de Seine allemaal boekenstalletjes. Toen ik die foto zag was ik verkocht. Geweldig! Als het mag van het bruidspaar plaats ik die foto...



Het mocht nog een tikje meer goud en een tikje meer romantisch. Helemaal mijn ding, dus ik heb stuiterend de voorbereiding gedaan en was best nerveus. lang geleden...! Ik ben altijd nog wel wat kriebelig voor een bruidstaart, maar het is stiekem toch wel routine aan het worden.

En weet je wat nou zo gek was...toen ik eenmaal bezig was bleek het nog een snelle taart te zijn ook. Ik was relatief gezien zo klaar! En de mogelijkheden zijn eindeloos.
Dus als jij ook deze leren maken, hou mijn blog/social media in de gaten, want hier komt een dagworkshop van!

Ik zal gauw een workshopvoorbeeld posten!