zaterdag 8 juni 2013

Nieuwe Workshop! Zombie Kinder Taart

Een taart maken voor mannen en jongens kan best moeilijk zijn. Naast de traditionele auto's en sport taarten houdt het al snel op. En voor de twintigste keer een Cars taart maken zag ik niet zitten. Deze zombie taart is leuk voor kinderen, maar ook voor papa's, zo bleek toen mijn eigen man (35 jaar) er met glimoogjes maar rondjes omheen bleef lopen. Nou houdt hij wel van een comic nu en dan. Dus dit valt in zijn straatje. Mijn drie-jarige zoon bleef er gefascineerd, vanaf een afstandje, naar kijken en vroeg of ik nog drie keer de deur van de koelkast open wilde doen terwijl hij ernaar keek. Toen hij me ook nog vijf keer kwam vertellen dat hij de taart helemaaaal niet eng vond, wist ik zeker dat hij er nog iets te jong voor was. 6+ dus!
Enge taart! Ook leuk voor Halloween! 


Deze taart is beschikbaar als DUODAG WORKSHOP!
Jee gezellig bij mij thuis spelen met zombiesuiker! Lees hier wat we allemaal precies doen tijdens de workshop. Hij kost 99,95.


Nog even een paar close-ups van de enge taart! ;)


Wil je je inschrijven of wil je wat meer informatie over de workshop? Kijk eens bij de workshop pagina of stuur me een mailtje met je vraag. Je kunt hem hieronder ook stellen natuurlijk! 

Zoete Groetjes en misschien tot snel! ;)