zondag 28 april 2013

Koekjes boeken verlanglijst


Dit is het allergrootste voordeel van babytjes die doorslapen:....Tijd. Ik ben weer in het land van de wakkeren overdag en dat betekent dat ik me weer heerlijk kan storten op de zoete wonderen van deze wereld. Taarten, cakes, koekjes en chocolade! Om iets meer te leren over het versieren van koekjes ging ik op zoek naar leuke "koekboeken" (....)

Hihihi, in mijn familie is het standaard om even stil te staan bij flauwe grapjes met een rollende ogen blik die ik vanaf nu als volgt zal implementeren dit suikerblog: (.....) Zo geef ik jullie even de tijd om hetzelfde te doen. Je mag er ook even je hoofd bij schudden, even diep zuchten en me een medelijdend glimlachje geven terwijl je zachtje...oooow Kaat.....mompelt.
Je kunt natuurlijk ook gewoon doorlezen ;)

Maar goed, terug naar de Koekboeken! Ik zou ze het liefste allemaal willen kopen. Maar dat gaat niet. Dus we gaan beginnen met eentje. Maar welke moet ik nou eerst kiezen?
Ze zien er allemaal zo leuk uit....

Hier is mijn top 3:





Dit boek is geschreven door Bridget Edwards bekend van haar populaire koek blog, bake at 350
Leuk detail is dat o.a. Marian Poirer van Sweetopia en Callye Alvarado van The Sweet Adventures of Sugarbelle
een gaststukje schrijven en een speciale techniek delen.... Oeeeh wat voor speciale techniek??? Kijk dat is marketing! ;)












Het Koekboek. Van onze eigen Mariëlle de Vroome. Ik heb helaas nog geen mogelijkheid gehad om een workshop te volgen. Al lijkt me dat helemaal leuk! Ik ben dan ook superbenieuwd naar het boek!











Dezelfde Callye Alvarado (Sweetsugarbelle dus) noemt dit boek "de koekjesbijbel"!
Dat las ik hier. Dat wekt dus ook wel mijn nieuwsgierigheid op....








Je ziet het....Het gaat in het leven om keuzes maken. En ik denk dat ik deze boeken uiteindelijk wel alledrie zal gaan aanschaffen, maar welke eerst? Ik zal er eens een nachtje over slapen. En dan laat ik weten welke het geworden is. Heb jij een voorkeur??Ken je deze boeken al? Of heb je misschien nog andere tips voor mij en andere decorateurs?? Misschien heb je zelf een leuk boek geschreven? Laat het me hieronder weten! je mag natuurlijk ook gewoon even hallo zeggen :)

tot snel!

Zoete Groetjes :)