dinsdag 15 oktober 2013

Karen Anne Cakes Mjam Taart Cupcake Editie

Met dank aan Mjam Taart.

Deze maand verscheen de Mjam taart cupcake editie en ik mocht een leuk project verzinnen om stap voor stap te laten zien. En wat moest ik lang wachten! Ik heb de cupcakes al in februari gemaakt en ingeleverd. Vervolgens werd er door Simone
 van Junglefrog deze mooie foto van gemaakt. En eind augustus verscheen er een proefopgave voor alle "makers" om te kijken of alles in het artikel klopte. En nu ligt de Mjamtaart cupcake editie 2013 in de winkel!






En wat zaten er een hoop leuke projecten tussen!! Mijn favoriet
is gemaakt door Lonneke Smeets. Op haar facebook kun je vast wel een foto vinden, maar ook "crunchies en munchies" had een prachtige cupcake gemaakt.
Verder was ik echt verliefd op de enorm schattige terra cotta tuinkabouters van Rianne van Geest.

Het leuke is dat het een verzameling is van creatitivteit van heel veel getalenteerde cupcake makers. Ik heb dan ook heel veel geleerd in deze editie en de cupcake vanuit andere hoeken leren bekijken en begrijpen.
Dat neem ik mooi weer mee voor een volgende opdracht! Welke vonden jullie de leukste? Heeft iemand al een how to uit deze editie gemaakt? Ik hoor het graag hieronder!


Mijn eigen foto voordat ze naar de fotograaf gingen.