vrijdag 25 januari 2013

Golden Swirly Cake, met vintage border mold

Voor een dummie voor de taartbeurs om mijn mal te promoten bij Hittepetaart. En wat mocht ik lekker gooien met gouddust! Opeten hoefden we hem toch niet. Dit is toch wel een ongezonde hoeveelheid namelijk.
Maar ik hou nou eenmaal van bling. Heeerlijk.

Mijn lieve oma liet mij een kastje na met hele coole antieke la-knopjes. En van die knopjes heeft Nardi van Hittepetaart een prachtige mal gemaakt. Het is een lekkere kitcherige border geworden en ik ben er superblij mee, dus nogmaals Nardi, mijn dank is groot. :)
Als jullie hem ook mooi vinden. Hittepetaart heeft hem opgenomen in het assortiment en de mal is dus te koop, je vindt hem hier.
Ik ben nog even met zwangerschapsverlof, maar over een maand starten de workshops weer, hou de agenda in de gaten. Kom je ook een swirly leren maken??
Lekker dusten, relief bewerken en natuurlijk de swirly rand leren maken. Kijk anders eens bij de details van de  Workshop Swirly Baroque.

Dit is Bright gold van Edable Art. Non toxic, maar er zit bijna een potje op deze taart. Wees voorzichtig met non-toxic dustjes en als je het niet zeker weet gebruik het alleen op versieringen die niet opgegeten worden. Wil je er meer over weten, stuur me dan een mailtje met je vraag en ik zal je zo goed mogelijk proberen te helpen.